Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Rezervace na síti / foto: Pexels.com

Chytrý rezervační systém přináší výhody podnikatelům i zákazníkům. Jaké?

Rezervacím na papíře už definitivně odzvonilo, stejně tak jako složitým a nepřehledným excelovým tabulkám. Stále více firem využívá online rezervační systémy s chytrými funkcemi, které proces objednávání velmi zjednodušují oběma stranám.

V čem spočívají jejich největší výhody?

Jednoduché, responzivní a uživatelsky přívětivé

Ať už se chystáme využít jakoukoliv službu, v dnešní rychlé době chceme mít možnost se objednat kdykoli a odkudkoli. A právě to chytré rezervační systémy umožňují. Nemusíte čekat, až vašemu doktorovi nebo třeba trenérovi začne pracovní doba – na příští lekci se přihlásíte i ve tři hodiny ráno.

Zároveň většina lidí očekává snadnou orientaci v systému a možnost využívat ho bez omezení na všech zařízeních. Měl by tedy být responzivní pro mobilní telefony, notebooky a PC i tablety

Bezpečný a bez nutnosti instalace softwaru

U mnoha rezervačních služeb si musíte nejprve stáhnout a instalovat program do vašeho počítače. Stále více firem ale využívá moderní rezervační systém s cloudovým řešením, který lze otevřít přímo ve webovém prohlížeči. Veškerá data díky tomu zůstanou v bezpečí, ale žádný další software není potřeba.

Zdarma nebo za poplatek?

Bezplatné objednávkové systémy samozřejmě existují, ale v takovém případě musíte počítat s omezenými funkcemi. Jinde si můžete vybrat z různých tarifů – zdarma i za poplatek, které nabízejí vždy něco navíc. Částky navíc nebývají nijak závratné, obzvlášť s přihlédnutím k tomu, kolik času a peněz vám takový nástroj může ušetřit.

Pro drobné živnostníky i velké firmy

Usnadnění administrace i rychlejší komunikaci s klientem ocení jak malé kadeřnictví, tak velká právní kancelář. Firma s více zaměstnanci dále využije i možnost zapisovat jednotlivé směny, pracovní dobu nebo třeba dovolené.

Takové úkony už se v obyčejných excelových tabulkách dělají hůře. Barevné vyznačení se brzy stává nepřehledným, a pokud už soubor někdo upravuje, další uživatel se do něj nedostane. To u chytrých rezervačních systémů nehrozí.

Méně nespolehlivých zákazníků

Automatizovaná komunikace prostřednictvím e-mailových a SMS upozornění vede ke spokojenosti obou stran. Jako podnikatel eliminujete nespolehlivé zákazníky, kteří vám budou tvrdit, že žádnou zprávu nedostali. Vy si to ale snadno ověříte. Klienti jsou zase rádi, že se o ně firma stará, budou spokojenější, a tedy i loajálnější. 

Propojení s webem i sociálními sítěmi

Webové stránky jsou v dnešní době vizitkou každé firmy, ale světem hýbou sociální sítě. Pořiďte si tedy takový rezervační systém, který je možné propojit i s vaším profilem na Facebooku nebo Instagramu. Stačí jedno kliknutí a klienti se dostanou tam, kam potřebují, což je v dnešní rychlé době velké plus.

Chytrý rezervační systém přináší výhody podnikatelům i zákazníkům. Jaké?

V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!