Kraťasy jsou po roce zpátky! Jaké letos v létě obléknout?
Se zvyšujícími se hodnotami na teploměru je zapotřebí se rozloučit s džíny a kalhotami, ve kterých by nám v nadcházejícím ročním období bylo jenom pořádné horko.
Se zvyšujícími se hodnotami na teploměru je zapotřebí se rozloučit s džíny a kalhotami, ve kterých by nám v nadcházejícím ročním období bylo jenom pořádné horko.
Ráno chladno, přes den horko, v noci začínají teploty opět padat – jev, který je pro aktuální roční období tak typický. Vyzrajte na něj s přechodnými bundami, které nijak nezničí váš celkový outfit.
V módním světě se trendy neustále mění, přičemž stále více lidí preferuje kvalitní produkty, ideální vyrobené v České republice.
Je tady léto! A s ním přichází na scénu i otevřené typy obuvi, baleríny a nově také espadrilky. I když je pravdou, že s espadrilkami jsme se setkali už vloni, ovšem letos budou královnami vašeho botníku.
Když se řekne basketbal, často si vybavíme USA, velmi vysoké hráče, NBA, volné oblečení a tenisky. Basket je totiž sport, který zásadně ovlivnil čím dál tím více rostoucí popularitu tenisek mezi módními nadšenci.
Cognac (česky koňak) je nápojem gentlemanů, o tom není sporu. Je to nejprestižnější druh brandy a je symbolem požitkářství a luxusu. Názvem cognac se ale nemůže pyšnit kdejaká pálenka. Chcete si umět vybrat ten správný?
Značka Gucci je známá svojí extravagancí, ovšem poslední dobou vzbuzuje debatu, jestli její výstřelky nejsou už trochu za hranou. Po roztrhaných punčocháčích a virtuálních teniskách přicházejí na scénu brýle vzhůru nohama.
Abyste neriskovali, že vám posezení s přáteli zkomplikují nešvary počasí, je dobré myslet na nějakou ochranu před deštěm. Rozhodně kvůli tomu nemusíte stavět pergolu či altán, postačí, když si objednáte kvalitní party stan.
V posledních letech je přírodní kosmetika velkým tématem. Vyzkoušet můžete například vlasovou kúru z býčího spermatu či make-up ze slavičího trusu.
Hledáte ideální kosmetiku pro vaši pleť? Chcete jí dodat opětovanou svěžest a zdravý vzhled? Vaše pozornost by neměla směřovat jen ke značce, ale i ke složení, kterým se daný produkt pyšní.