Recenze umí zničit pověst i jinak skvělému podniku
V dnešní době se některé z podniků nebo ubytovacích zařízení sníží k zakoupení falešných (pochopitelně kladných) recenzí. V tomto článku je ale řeč o těch recenzích, které zaplacené nejsou.
Víte co je zajímavé? Že přímo na webu ubytování jsou kolikrát recenze poněkud odlišné od toho, co se o tom samém ubytování píše jinde.
Sto lidí, sto názorů, zavděčit se všem prostě nejde
Každému z nás vyhovuje něco jiného. Někdo je náročný více, někdo méně. Jak se říká, sto lidí, sto chutí. Jenže ono je to kolikrát sto lidí a tisíc poznámek. Člověk dokáže být od přírody nevděčný tvor a když potom vyrazí na vymodlenou dovolenou, projeví se to naplno.
Napsání recenze na ubytování, ve kterém jsme byli na dovolené, by mělo být objektivní. Ale ono kolikrát není. Záleží na tom, jak jsme se vyspali, jestli děti nezlobily nebo jestli nás manžel zase něčím nenaštval. To se to pak píše. To jsou potom v recenzích romány. ,,Ubytování špatné není, ale nedá se tu vůbec spát. Asi blbá postel.“
Když bude mít penzion sto spokojených hostů, recenzi napíše jeden. Když v penzionu za rok stráví dovolenou deset nespokojených návštěvníků, zápornou recenzi napíše dvanáct lidí. ,,K vám já nepojedu, Máňa říkala, že dovolená u vás nestála za nic, že celou dovolenou pršelo.“
Papír snese všechno, řádky na webu nebo na sociální síti ve světě internetu taky. Když už budete psát zápornou recenzi, vezměte v potaz, jak jste se vyspinkali a co všechno vás ten den naštvalo.
A když, čistě náhodou, budete psát recenzi kladnou, tak gratulujeme. Jste ten jeden člověk ze sta.
Zdroj:
https://cestysdetmi.com/jak-na-recenze-hotelu/
Jaký mohou recenze ovlivnit výběr dovolené a proč máme tendence psát pouze záporné recenze?
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!