Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Marketing na internetu / foto: NIRUT RUPKHAM / Shutterstock.com

Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

Webové stránky jsou v dnešní době naprostou nezbytností pro každého podnikatele. Stejně tak jsou ale běžné osobní tematické webové stránky určené pro lidi se stejnými zájmy, koníčky apod.

Koneckonců, i na nich lze vydělávat. Ať tak či onak, návštěvnost webu je velmi důležitá, a právě od ní se odvíjí její úspěch. Jak jí dopřát právě vašemu webu?

Způsoby zvyšování návštěvnosti webu

Návštěvníky webu lze obecně rozdělit na dvě skupiny. První z nich tvoří lidé, které na stránku odkážou vyhledávače a doporučí jí jakožto odpověď a otázku, kterou jim dotyčný položil. Tu druhou potom lidé, kteří na jdou na stránku cíleně, ať již o ní předem vědí, anebo kliknou na nabídnutý odkaz.

Z toho plynou i dva základní přístupy ke zvyšování návštěvnosti. Tím prvním je snaha o tom, aby vyhledávače lidem nabízely váš web co nejčastěji. Cesta k tomu vede přes maximální množství kvalitního obsahu a jeho optimalizaci pro vyhledávače, tzv. SEO. Jak ale praví známé moudro, „Content is the King“, tj. „Obsah je král“. Jinými slovy, pokud budete nabízet kvalitní obsah, lidé si vás najdou a vyhledávače to poznají. Nabízet jej potom budou o to více.

Je jen na vás, jak kvalitní obsah budete vytvářet a zda bude návštěvníkům k užitku.

A co reklama?

Svůj web můžete propagovat přímo. To lze udělat tak, že o něm budete mluvit na sociálních sítích, internetových fórech apod. Dopad takové aktivity bude samozřejmě záviset na tom, kolik máte na sociálních sítích sledujících apod. Pokud ale nedisponujete velkým publikem a současně chcete rychle zvýšit návštěvnost svého webu, máte také další možnost: využít ppc reklamu.

Možnost zobrazení reklamy na váš web (nebo jakýkoliv jiný produkt, samozřejmě) v prostředí Google a jeho partnerských webů. Tato reklama může mít podobu banneru, odkazu na sponzorovaném místě ve výsledcích vyhledávání, anebo videoreklamy na YouTube.

Takovouto reklamu si můžete samozřejmě poměrně jednoduše nastavit v systému Google sami, tj. určit cílové publikum, region, časy zobrazování apod. tak, aby byla co nejúčinnější. Nejlepších výsledků ale spíše než začínající laik dosáhne profesionální marketingová agentura. Právě ta je schopná naplánovat a realizovat nejúčinnější reklamní kampaň. Pokud to s reklamou na svůj web myslíte opravdu vážně, zvolte raději tuto cestu.

Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!